Artyści Projektu ErroS
Sigil of Scream: Pomysłodawca i moderator projektu ErroS. Poeta, prozaik, językoznawca i twórca systemów RPG. Eksperymentuje także z innymi formami ekspresji: grafiką i muzyką. Jest także mocno zaangażowany w nowatorskie działania teatralne, prowadzone przez członków projektu. Fanatyczny postmodernista i dekonstruktywista, wierzący szczerze w Teorię Recepcji Derridy, a także erudyta o szerokich zainteresowaniach, które rozpoczynają się gdzieś w okolicach akwarystyki i jeździectwa, a kończą na mitologii, kulturoznawstwie, estetyce, literaturze i religioznawstwie. W swej twórczości chętnie korzysta z elementów folkloru, mitów i symboliki archetypowej. Natchnienie czerpie ze snów i odmiennych, mistycznych często, stanów ducha. W poezji stara się realizować i rozwijać koncepcję Kosmicznego Horroru, inspirując się dokonaniami Algernona Blackwooda, Roberta Chambersa, Howarda Philipsa Lovecrafta, a także… Tadeusza Micińskiego i Stanisława Koraba Brzozowskiego.
Fobetor: Ekscentryczny prozaik, autor opowiadań, trafiających dotychczas głownie do szuflady. Wieczny student zgłębiający tajniki filozofii i kulturoznawstwa. Zaangażowany także w eksperymenty teatralne, oraz muzyczne. Miłośnik RPG i zamiłowany gawędziarz, zafascynowany wpływem opowieści na życie. Uwielbia śnić, lecz nie spać ( na to zawsze ma za mało czasu). Inspiruje się prozą Howarda Phipilsa Lovecrafta i mitologią Cuthulu. Nieustannym źródłem natchnienia i inspiracji są dla niego własne sny. Wierzy, że życie jest wyśnionym snem, w którym śni o tym, że śni… Czy trzeba dodawać coś więcej?
Pan Potworek: Nie postrzega siebie jako artysty, z zasady bowiem w ogóle siebie nie postrzega, a przynajmniej w sposób jaki umiałby wyrazić to słowami. Poza tym jest introwertykiem. Jego ulubioną formę ekspresji stanowi muzyka. Jako introwertyk nie odczuwa potrzeby dzielenia się twórczością z odbiorcą. Tworzy z wyrażając potrzebę własnego ducha. Raczej improwizuje niż komponuje, ponieważ w muzyce ceni przede wszystkim to, iż jest żywa. W sztuce lubi abstrakcję. Jest wyznawcą teorii recepcji i naturalnym dekonstrukcjonistą. Jest także autorem opowiadań, sporadycznie poezji oraz współtwórcą systemu DrecarE, który pomógł zbudować ten fantastyczny wszechświat i rozwinął go o wiele pomysłów.
Zin-Carla: Wychowywana na obrazach starych mistrzów i muzyce klasycznej przez matkę, niespełnioną malarkę, w towarzystwie ołówka i skrawka papieru, oraz lania po rękach gdy źle zagrała na pianinie. Wzgardziła kieratem w okresie młodzieńczego buntu, co pozostawiło w niej niechęć do zbyt sformalizowanych działań artystycznych… Sztuka jednak szybko wezwała ją z powrotem do siebie. Ukończyła wrocławską szkolę fotografii i od kilku lat znów rysuje, maluje i gra na kilku instrumentach. Wciąż poszukuje nowych form wyrazu, stylu i inspiracji, którą od młodości znajdowała we własnych wizjach, w świecie fantasy Tolkiena oraz mrocznych wierszy wyklętych poetów i opowiadań takich twórców jak Howard Philips Lovecraft, Edgar Alan Poe, Tadeusz Miciński, Charles Baudelaire, Rafał Wojaczek, Stanisław Grochowiak. Jest także głównym grafikiem naszej strony i ilustratorką systemu DrecarE.
Nebthotep: Artystka zainteresowana żywo wieloma dziedzinami sztuki i próbująca swych sił w sztukach plastycznych i liryce. Ilustratorka systemu DrecarE, która pomaga rozwijać świat gry o własne pomysły. Szczególnie fascynuje ją połączenie różnych form ekspresji artystycznej, a tym bardziej zawarcie tego we własnym życiu. Od wielu lat zajmuje się głównie malarstwem i rysunkiem, okazjonalnie wnikając również w poezję. Eksperymentuje także z technikami rysunku automatycznego. Sztuka dla niej stanowi wyraz ulotnej chwili natchnienia, w której artysta doświadcza w głębszy sposób otaczającej rzeczywistości. Za najciekawsze uznaje dzieła powstające w przypływie natchnienia, z czystej intencji ducha, wolnej od kategoryzacji, jakiej dokonuje umysł.
Rivers Of Hell: Tworzeniem zajmuje się od kiedy tylko sięga pamięcią. Uważa, że jest to dla niej konieczność, a nie kwestia wyboru. Wyraża się przede wszystkim przez grafikę, rzadziej przez malarstwo. W przyszłości zamierza zająć się tatuażem. Operuje obrazami za pomocą światła, cienia i symboli. Tematyką jej prac pozostaje szeroko rozumiana sfera duchowości, emocji, uczuć i światów wewnętrznych. W sztuce stara się uchwycić to co dla niej najcenniejsze, a zarazem najtrudniejsze do przekazania. Inspirują ją wszelakie doświadczenia duchowe, piękno w każdej postaci, wizje, mitologia, natura, muzyka, film a nawet komiks. Jest także ilustratorką systemu DrecarE.
Współpracują:
Keth – prozaik, autor opowiadań i miniatur o tematyce fantastycznej. Zaangażowany w rozwój Gier Fabularnych i idei PBF. Wspomaga pracę nad DrecarE piórem i cennymi pomysłami.
Lightstorm – Współtwórca systemu DrecarE, rozwijający świat gry o wiele ciekawych koncepcji. Gawędziarz, okazjonalnie zaangażowany w nasze eksperymenty teatralne i muzyczne.
Mikolenka – z zamiłowania poetka, szukająca za pomocą sztuki sposobu na wyrażenie tajemnej mowy swej duszy.