Estetyczny Radykalny Ruch Oporu Symbolistycznego

Testy

W tym rozdziale Mistrzu Gry, dowiedzieć się możesz w jaki sposób wykonywać testy, określające działania postaci. DrecarE wszakże jest grą i element losowy jest w niej niezwykle ważny. Jego nasilenie jednak zależne będzie od Ciebie i tylko ty zadecydujesz, które akcje wymagać będą testów, które zaś obejdą się bez nich. Sugerujemy, aby kierować się tutaj przede wszystkim zdrowym rozsądkiem i dobrem sesji. Nie ma sensu rzucać tysiąca testów, określających najprostsze działania postaci – lepiej w tym celu posłużyć się narracją. Z drugiej strony sama narracja w czasie walki odbiera jej cały dramatyzm. Dlatego rzuty znacznie lepiej przeznaczyć na sceny potyczek oraz wszelkiego typu ryzykowne czy trudne działania, które będą miały znaczenie dla powodzenia misji: nie ważne czy jest to odczytanie starożytnego manuskryptu, czy wspięcie się na skalną ścianę. Określenie ich za pomocą kości sprawia, że gra staje się grą, a nie jedynie interaktywną opowiastką.


 

Z uwagi na czytelność tego rozdziału, nie włączyliśmy do niego zasad walki, ani rzucania czarów. Wszelkie informacje na ten temat można znaleźć w odpowiadających im działach: Mechanika Walki i Mechanika Magii. Pozostałe testy znajdziecie opisane tutaj:

  1. Współczynniki i Umiejętności
  2. Testy Współczynników
  3. Testy Umiejętności
  4. Testy Sporne
  5. Gry Hazardowe

 

 

3 odwiedzających teraz
1 gości, 2 bots, 0 członków
Cały czas: 65 o godz. 02-07-2018 01:21 am
Najwięcej dzisiaj: 5 o godz. 05:41 am
Ten miesiąc: 31 o godz. 12-04-2018 12:51 pm
Ten rok: 65 o godz. 02-07-2018 01:21 am