Warning: Use of undefined constant RICHTEXT - assumed 'RICHTEXT' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ahola333/ftp/sibsi/wp-content/sp-resources/forum-plugins/syntax-highlighting/sp-syntax-plugin.php on line 182

Estetyczny Radykalny Ruch Oporu Symbolistycznego

Inspiracje | Forum ErroS

A A A

— Forum Scope —








Start typing a member's name above and it will auto-complete

— Match —





— Forum Options —





Min search length: 3 characters / Max search length: 84 characters

Lost password?

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 7 in /home/ahola333/ftp/sibsi/wp-content/sp-resources/forum-plugins/mentions/library/sp-mentions-components.php on line 18

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 7 in /home/ahola333/ftp/sibsi/wp-content/sp-resources/forum-plugins/mentions/library/sp-mentions-components.php on line 18

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 7 in /home/ahola333/ftp/sibsi/wp-content/sp-resources/forum-plugins/mentions/library/sp-mentions-components.php on line 18
cmajasna
Budowanie przygody
- Related Tags
RSS
Topic Rating: 0 (0 votes) 
Avatar
Zin-Carla

Myśliciel
74 Posts
(Offline)
1
1 listopada 2015 - 22:39
0

Niestety do MG mi daleko ale wiem, że wielu z Was prowadziło już sesje różnym grupom. Zastanawiam się, na jakiej podstawie budujecie szkielet i rozwinięcie waszej przygody, która prezentujecie swoim graczom na sesji. Czy czerpiecie pomysły ze swoich snów, książek, filmów czy też jest to wasza czysta wyobraźnia? Czy przygoda jest ustawiona od początku do końca czy rozwija się "na żywo" w miarę grania. Wiadomo, że gracze mogą zaskoczyć i zachować się nie zgodnie z zaplanowanym biegiem wydarzeń. Czy obmyślacie sobie różne sposoby zachowań swoich graczy i wymyślacie jakie będą ich konsekwencje czy raczej dzieje si to na bieżąco w zależności od tego jakie decyzje podejmuje drużyna?

The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown - H. P. Lovecraft

Avatar
Nebthotep

Badacz
87 Posts
(Offline)
2
2 listopada 2015 - 14:23
0

Może i mam niewielkie doświadczenie, jeśli chodzi o prowadzenie, ale najciekawsza jak dla mnie przygoda powstała pod wpływem muzyki Shpongle i ogólnie klimatów psycho-trance, zgodnie z tą muzyką dogrywały mi się poszczególne elementy przygody. Czerpałam też część pomysłów i rozwiązań z filmów, które akurat mi przyszły na myśl. Czasem był to wynik połączenia różnych koncepcji, a i w trakcie przygody potrafił się pozmieniać. Pojawił mi się też raz dłuższy, ciekawy sen, który można byłoby przekształcić również w przygodę. Z chęcią jednak dowiedziałabym się więcej o kreacji przygód od kogoś bardziej doświadczonego, tym bardziej, że cały czas stanowi dla mnie trudność dogranie przygody do wszystkich postaci w drużynie.

Nebthotep

Avatar
Sigil of Scream
Geniusz
645 Posts
(Offline)
3
6 listopada 2015 - 17:37
0

Totalnie rożnie - wszystko może stać się inspiracją na scenariusz do sesji. Używałem w tym celu fragmentów własnych snów, pomysłów zaczerpniętych z książek, filmów, a nawet obrazów. To zależy od nastroju. Czasami lubię wymyślić coś sam, czasem lubię coś przerobić, a czasem mam ochotę poprowadzić tak jak np wedle fabuły w jakiejś powieści. Tak udało mi się, gdy prowadziłem dwie pierwsze kampanie do Wojowników Nocy, wykorzystując powieści Mastertona: Wojownicy Nocy i Śmiertelne Sny. Zmieniłem tam naprawdę niewiele, gracze jednak grali własnymi postaciami, zupełnie odmiennymi od tych w powieści. A mimo to wyszło świetnie i chyba były to jedne z najlepszych kampanii jakie prowadziłem.

Zdarzyło mi się także prowadzić sesje w oparciu o wyciągnięte wcześniej karty Tarota, albo rzucone runy. Jeśli chodzi o te ostatnie kiedyś w trakcie sesji do Wilkołaka, która miała miejsce w Umbrze, poprosiłem Graczy, by wyciągnęli z woreczka po jednym kamieniu runicznym. Następnie rzuciłem tymi wyciągniętymi i pozostała cześć sesji prowadziłem spontanicznie w oparciu o ich układ - każdy znak stawał się wtedy zestawem motywów czy obrazów, które mogłem wykorzystać. Np Berkanan mogło być (zależnie od potrzeb) matką, Gają, laskiem brzozowym, dwoma wzgórzami etc. high_png
Było to ciekawe doświadczenie, bo wymagało ode mnie szybkości reakcji, dużej pomysłowości i plastyczności. Myślę, że jeszcze kiedyś je powtórzę. wink_png

Zainteresowały mnie też kostki o których wspominała Apsara. Myślę, że mogłyby być świetną pomocą dla MG przed sesją. Muszę kiedyś spróbować. grin_png

Zstąpiłem w dół, na Pola Strachu, by rozsiać tutaj swoją ciemność...

Forum Timezone: Europe/Warsaw
All RSS Show Stats

Administrators:
Sigil of Scream

Moderators:
Zin-Carla
Apsara

Top Posters:

Azag: 247

Voodoochild: 146

Rivers of Hel: 144

Newest Members:

Ruby_Lynx

DeathMasque

Mau

Forum Stats:

Groups: 3

Forums: 73

Topics: 420

Posts: 2279

 

Member Stats:

Guest Posters: 0

Members: 21

Moderators: 2

Admins: 1

Most Users Ever Online: 89

Currently Online:
2 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Members Birthdays
Today: None
Upcoming: None
    
5 odwiedzających teraz
1 gości, 4 bots, 0 członków
Cały czas: 98 o godz. 05-12-2019 05:32 pm
Najwięcej dzisiaj: 11 o godz. 01:22 pm
Ten miesiąc: 12 o godz. 08-03-2020 12:56 pm
Ten rok: 43 o godz. 05-04-2020 08:34 am