Estetyczny Radykalny Ruch Oporu Symbolistycznego

Mechanika Gry

W rozdziale tym znajdziecie odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące mechaniki DrecarE.Tak jak powiedziano już wcześniej, jest to system kostkowy, kości wielościenne będą więc pełniły w grze ważną rolę, decydując o efektach wielu działań postaci. Do gry potrzebne przede wszystkim są kości: K100 (dwie K10). Wyniki uzyskiwane w czasie rzutu nimi informują o efektach działań dokonywanych przez bohaterów, a więc zarówno o efektach testów Współczynników, jak i Umiejętności oraz trafienia w walce. Pozostałe kości (K4, K6, K8, K12 i K20) także będą nieodzowne, gdyż umożliwiają określenie poziomu zadanych obrażeń oraz efektów innych działań (np. wyleczonych ran).

Ponadto przyda się także kartka, papier i ołówek, aby zapisać sobie ważne informacje i zmiany w charakterystykach postaci. No i oczywiście karty bohaterów. Poza tym zaś duża doza wyobraźni, nieco wolnego czasu i chętny Mistrz Gry. Zapraszamy do zabawy.


 

Dla ułatwienia informacje pogrupowane zostały w odpowiednich działach, aby zwiększyć ich czytelność.

  1. Cechy Postaci
  2. Rozwój Bohatera
  3. Testy
  4. Mechanika Walki
  5. Mechanika Magii
  6. Zdrowie i Leczenie
5 odwiedzających teraz
1 gości, 4 bots, 0 członków
Cały czas: 30 o godz. 05-17-2016 03:06 pm
Najwięcej dzisiaj: 6 o godz. 06:39 am
Ten miesiąc: 11 o godz. 10-20-2017 04:28 pm
Ten rok: 20 o godz. 08-31-2017 01:43 pm